Followers

Thursday, February 10, 2011

Terpanggil

dan bila pecahan pecahan kenangan menular lantas merobekkan luka sehingga tinggal menjadi akasia yang samar2 di telan rembulan
jiwa itu menjadi kental kerana luka,kerana sisa sisa duka yang tidak pernah padam2,
apatah lagi bila jauh sayup sayup aku cuba menyelongkar,menyelami makna insani...


Haha...apa yang aku merepek ni lol. Beberapa hari lalu aku di panggil oleh seseorang dari produksi yang aku kenal. Katanya seorang direktor,kawanku juga yang mencadangkan namaku...erk! Pertemuan menyusul dengan nama nama besar ini padaku dalam pengkhususan doko dan drama. Peluang yang diberikan kepadaku itu padaku membuatkan aku merasakan ianya mungkin memberikan satu lagi katalis untuk aku terus kehadapan. Paling paling setapak lagi dari tahap sekarang. Paling nyata bila aku boleh menulis ke dua dua medium. Seronoknya! Jadi sekarang aku berusaha memenuhi yang satu ini proposal demi proposal bagi mengisi slot yang mereka ada. Mereka tidak menjanjikan apa apa berunsur materi dan ganjaran istimewa padaku kerana segalanya tergantung kepada usahaku menarik perhatian mereka dengan proposal proposal. So tugas aku sekarang memberikan sebanyak mungkin proposal. Dan now mereka memberikan aku 1 slot dari stesen TV terkemuka untuk aku buktikan dan rebut peluang ini. Dan kini aku berusaha menyudahkan yang bernama proposal untuk tujuan itu. Argh bukan mudah jugak mengkaji dan menulis cerita yang bukan sangat dalam bidang aku...haha. Tapi kerana passion ini,aku akan berlari ke langit demi cita cita. Untuk produksi besar dan gah itu THANKS FOR EVERYTHINGS,sudi memberi aku setitis ruang di dalam penghasilan daripada hasil karya kalian. I'll try my best! :-)

No comments: