Followers

Monday, October 29, 2018

I'm Back in 2018


Haha gila!
Post terakhir 2015. Ni dah 2018 weh.  2 tahun lebih. Apa kau buat? haha..
Biasalah, blog dah mula sendu di kalangan blogger. Tapi tak dinafikan ada ramai lagi yang aktif. Tapi lagi ramai yang aktif di medsos lain seperti facebook dan instagram. Ha aku la tu salah satunya. Sebab mungkin lebih pantas dan segera. Bila belek2 lagi, rasa rindu pula nak berblog balik.

Banyak projek yang telah dijalankan antara 2015-2018. Semua tu banyak aku update melalui facebook dan instagram.

Tahun 2018 yang masih berbaki sedikit sahaja ni, nak melaksanakan beberapa perkara beranjak ke 2019.

-melahirkan sebuah buku berunsur travelog
-solo travelling ke luar Asian
-memulakan untuk membuat dokumentari berunsur sejarah melayu
-mempersiapkan peralatan teknikal terkini dan editing sendiri

Doakan ya guys. Apa2 akan aku kongsikan tentang travel, dokumentari dan aktiviti lain aku di sini. InsyaAllah. Moga aku rajinlah.

See you all soon...


1 comment:

bofoyengfeng said...

welcome back