Followers

Saturday, August 03, 2013

Salam Muslim Raya ke 3, 10/8!

Salam Ramadhan allz yang sudah berada di minggu akhir..

Macam mana dengan persiapan raya?

Raya tahun ini saya dan anak-anak konsepnya colour block, gitu...he. Gabungan merah dan biru.

Okay! Dah 3,4 malam berkampung dengan editor, bergelumang dengan Final Cut Pro. At last episod Salam Muslim episod 'Seindah Hiasan' going to MASTER. Tidur pun 2,3 jam aje sebelum ini.

Episod ini mengulas banyak tentang isu ratu cantik yang sedang hangat diperkatakan dan masih di bawah siasatan JAWI. Juga kami membawa isu laser kulit, vitamin c, kolagen, botox dan apa juga tempelan pada kulit. Plus, plus tentang bagaimana mekap sebenarnya di dalam islam yang kena ikut syariah compliace. Best kan?

Dan sebenarnya kecantikan itu adalah dari hati, dalaman kita. Sejauh mana kita menempel luaran dengan mekap dan apa juga bahan tambahan yang nyatanya kecantikan sebenarnya itu terpancar dari hati dan kecantikan dalaman yang dijaga. Apa dia? Tentulah dengan hati yang baik, jiwa yang penuh 'nur'. Aderr paham ker...? haha...

Buat pertama kalinya kemunculan Puteri Sarah Liyana selepas berhijab sebagai hos sebuah program islamik di Astro Oasis. Wajah mulus dan beliau yang sedang berusaha menjadi muslimah yang baik makin mencantikkan perjalanan episod ini. Mark your date guys, raya ke tiga ya...10/8, jam 7:30 malam Isnin Astro Oasis dan Astro Maya HD. Ulangan? Ulangan selalunya hari Isnin jam 10:30mlm dan ada 2,3 hari lagi atau hari-hari di Astro Oasis...hehe.


Stay tune! & Happy Lebaran!

2 comments:

Anonymous said...

Saya nak share la blog nih kat fb .. bleh tak ???
kena minta izin dulu nie... tu pon kalau bleh laa...

my blog: Jubah Fesyen

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin said...

Silakan dik...:)
u're most welcome...