Followers

Wednesday, September 25, 2013

Surat Untuk Tuhan



Tuhan,
Bisakan untuk aku merintih?
Menyapa namaMu dalam dosaku yang melaut?
Bolehkan Tuhan,
Untuk aku merapatkan kedua tangan
Untuk berdoa?





Layakkah aku Tuhan, mendapat bahagia?
Setelah separuh hidupku banyak lara?
Tuhan,
Layakkah aku mendamba
Cinta-cinta dunia?

Tuhan,
Seringkali aku memikirkan
Kepedulian tentang hiruk pikuk dunia
Aku hanya mahu pejam seketika
Sambil menunggu seraut wajah salju
Menyiram dingin kasturi
Yang layakkah untukku yang 'tiada'?

Bolehkan Tuhan,
Aku bahagia....?
Walau selayaknya aku, duduk diam di sini
Menghitung kerdip kejora

Tuhan,
Bolehkah aku?
Tersenyum untuk waktu yang lebih lama
Agar tidak ada lagi air mata?



*If you feel that you're very down.
Just close your eyes and say
This is my journey
HE puts me here
Its his plan
So i have to carry on
And trust HIM

No comments: