Followers

Tuesday, February 01, 2011

www.naqia.com.my

Tadi aku dan Imam Muda Taufek mengunjungi pasangan usahawan suami isteri berpangkat Prof Dato dalam rangka pengenalan untuk program baru. Syukur aku diketemukan dengan insan mulia ini. Susah untuk berjumpa dengan usahawan islam yang hatinya dididik kemas berdakwah dan mendidik dalam setiap testimoni pada pelanggannya. Sukar juga untuk menemui usahawan muslim yang tidak mengutamakan keuntungan dalam setiap langkah perniagaannya. Subhanallah,lihatlah pada perniagaan mereka yang sudah berusia 10 tahun. Walau tidak kaya,tetapi rezeki itu sentiasa ada dan betapa meriahnya hidup mereka bila produk yang dijual dan dipromosikan berasaskan ayat ayat Al Quran,Air Zam Zam,Madu dan Habbatus Sauda. Aku dengan asyik mendengar pasangan suami isteri ini membiayai sebuah tahfiz yang segalanya disediakan secara percuma,cuma tidak dihargai oleh sang penerima. Asyik masyuk juga aku mendengar akan keajaiban mereka meredah onak dan pelbagai duri. Namun berkat apa yang mereka perjuangkan dan jual ianya langsung tidak membuatkan mereka berkudis dalam meniti ranjau sepanjang perjalanan. Buat Dato Hj Isnin & Prof Dato Zamila yakni pengusaha barangan berasaskan Air Zam Zam,Madu dan Musoffa ,aku ucapkan tahniah kerana berjaya suci dalam perniagaan mereka dan berjaya mensucikan hati mereka. Terima kasih atas cenderahati buat saya. Terima kasih juga atas input dan peluang. InsyaAllah...

No comments: