Followers

Monday, November 21, 2011

20112011

20/11/2011,satu tarikh yang cantik and perfect! Hari ini tepat 8:30 pagi Muhammad Yassin Adnin..puteraku telah disunatkan. Alhamdulillah,satu permulaan yang baik. Nur Atiqah,puteriku juga sudah melalui masa akil baligh sebagai seorang remaja perempuan. Maka tanggungjawabku makin berat. Dan lain pula pendekatan aku mendidik 2 kesayanganku ini. But again, I LOVE BOTH OF YOU...yang ku kandung,ku lahirkan,ku susukan,ku dodoi kala tangis dan segala-galanya memaknai ikatan ibu-anak. Jangan lupa sedekah surah Al Fatihah kat Umi esok-esok....BILA AKU SUDAH TIADA...simpan semua laguku...jangan ditangis selalu...ehhh terlebeh sudaa

Terasa aku dah tua,kini aku sudah memiliki anak-anak yang sedang meningkat remaja. Seakan baru semalam juga aku melahirkan dan mendengar tangisan mereka. Masa berlalu begitu pantas,tanpa aku sedari dan aku tetap begini...haha...tetap gila dan rawcks.

till then...daaa

No comments: