Followers

Wednesday, April 29, 2009

Hantaran Nanie & Iz @ 15 March 2009/18 Rabiul Awal 1430



Salam,korang..Di atas permintaan sesetengah pihak,maaf kiranya sebab baru upload picxa nih ke dalam blog.Walau majlisnya telah lama berlalu.Sudilah kiranya melihat lihat,dan menjenguk jenguk hasil seni yang tidak seberapa.Pada sape sape nk suruh aku buat hantaran pls let me know earlier k..hahha.Yang cantik itu datangnya dari Allah SWT dan tak cantik itu datangnya dari diriku sendiri.Sila silakan komen ya..jika sudi..:-)

4 comments:

ThreeStooges said...

kadang-kadang diriku menghadapi situasi konfius dengan apa yang mereka katakan itu 'SENI'. Kadang-kadang mereka mengatakan seni itu cantik, akan tetapi mereka yang mencipta seni itu tak secantik seninya, dan sebaliknya. Apa yang telah berlaku inih.??
Walaupun aku tak memahami seni pada tahap prof emiritius ataupon dewa2 seni yang lain, namun pandangan seniku, cewahhh seniku huhuhu...bluekk..sendrik cakap sendri muntah..erkkk okok sambung balik..pandanganku terhadap seni..seni adalah sesuatu hasil kerja, ciptaan manusia ataupun hakiki yang harus diberi pujian secukupnya. Ini adalah kerana, keihklasan dalam mencipta hasil seni adalah datang dari daya pemikiran dan kekreativitian mereka sendrik mahupon bersama-sama sesiapa yang mereka suka. Usaha yang dilakukan patut diteruskan tanpa halangan daripada segala bentuk halangan, terbukti dengan tembok2 yang digrafiti dimana2 saja yang boleh, tembok berlin contohnya.Ianya adalah tembok yang memisahkan dari satu tempat ke tempat yang lain, namun hasilnya. Oleh itu carilah seni dimana saja anda berada dan teruskan apa jua yang anda lakukan kerana ianya adalah seni..walaupun seni mengorek hidung sekalipon. Majulah seni untuk negara.

matakucing said...

ni dulang2 hantaran tu cik akak yang buat sendiri?..ermm bukan senang nak buat tu..seni tu

niza salleh said...

ok la tu yan..nanti nak raya ni kita leh wat project hamper...

Ana-Maria said...

Nice blog.Congratulations!