Followers

Monday, July 13, 2009

Finally....:-)


Tidak tahu apa perasaanku,tetapi lebih kepada teruja+sedih+gembira bila menerima hasil pertamaku ini. Terima kasih kepada Saujana Media Sdn Bhd,Othman Basri dan Encik Anuar yang memberi kepercayaan dan peluang emas. Tanpa kalian mimpi ini tidak bermakna bukan.
Seperti biasa,skrip akan dirombak beberapa kali bila sudah sampai ke tangan pengarah. Aku perlu akur, jika jalan cerita sudah berubah. InsyaALLAH telemovie ini akan diarahkan oleh seorang pengarah terkenal (akan aku maklumkan) dan disiarkan dalam slot Mustika TV2,RTM.Pelakon pelakon akan aku maklumkan kemudian,segalanya masih dalam perbincangan dan dalam proses mengolah kembali skrip. Segala kekurangan akan aku jadikan pemangkin semangat untuk mengejar impianku,mengejar pelangi bergelar penulis skrip Malaysia yang sarat dengan moral suatu hari nanti,insyaALLAH.

...tanpa keberanian,mimpi tidak bermakna!

7 comments:

Saudagar Mimpi said...

Tahniah!

matakucing said...

whoaaa...tahniah apa tajuk nya

FRANCHISE-NETWORK said...

tahniah yann!! :)

ThreeStooges said...

.yeah.

ni yg teruja nk tgk tv2 nih...

tahniah dan semuga succes selalu.

Cstproduction said...

woo script writer.. we are looking for this

Anonymous said...

congrats!
=)
do you have any cert in script writing?

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin said...

Thanks Saudagar Mimpi,matakucing,Leen,ThreeStooges,Mohd Rosli and another one.

I dont have any cert in scriptwriting,but i really appreciate and thankful to my teacher in scriptwriting. A great director/producer/scriptwriter 'Shahrulezad Mohameddin(Seputih Qaseh Ramadhan,Sindarella,Rona Roni Makaroni),my fren Othman Basri,Zaini Kosnin,Martias Ali,Mr Ike Ong,Rohizan Ramli,Nizam Zakaria and a few people which is really inspired me on scriptwriting like Mazlan Manan,Sharifah Abu Salem,Rosmadewi etc :-)
I am still amateur and a lot i need to improved,my quality of script and discipline as well :-)