Followers

Saturday, November 14, 2009

badan sudah panas,mata sudah berair..jelas aku DEMAM! :-((

INT.RUMAH AKU.RUANG TAMU.AKU-AFTERNOON

Balik dari Arkib Negara semalam,dalam teksi badan aku sudah panas panas lain macam. Hidung juga sudah sukar bernafas dengan sempurna. Aku tahu,demam akan melanda tidak lama lepas itu. Sampai di pejabat, mendaki satu satu tangga badan aku sudah lemah. Namun aku gagahkan demi yang bernama kerja dan passionku. Janji sudah termeteri untuk berjumpa dengan kawan kawan 1 Malaysia ku di Old Town Sunway sempena birthday Vinoth. Sementelah Vinoth tidak putus putus bertanya padaku akan program malam ini. Jadi mahu atau tidak dalam keadaan sihat atau tidak aku patut hadir. Mujurlah aku masih mampu bangun. Balik dari Old Town,badan makin panas..aku minta Francis turunkan aku di 7 E untuk aku membeli sebotol besar 100 Plus dan 2 botol air cap badak. Sampai ke rumah,aku mula meneguk sebotol air cap badak tersebut,memeriksa FB dan tidur sejurus lepas itu. Keadaan menjadi tidak selesa, aku asyik terbangun bangun. Aku teguk lagi sebotol air cap badak dan minum 100 Plus. Ada la sedikit berkurang,namun badan aku masih lemah. Aku hanya mampu dan ada selera menjamah roti. Nasi? nak ke kedai depan pun aku tak mampu dalam badan yang lemah macam ini. Kalau sudha terpaksa, aku terpaksa gagahkan. Ya Allah moga aku cepat sembuh, dalam keadaan rushing aku nak menulis pre skrip dan skrip doko episod buat adik Allahyarhamah Nurul Huda Ghani ini aku perlukan kekuatan. Belum lagi skrip skrip aku yang lain. Ya tuhan,berikan aku penyembuhan.


Happy Birthday Vinoth Rao!



Ada lagi undangan gathering birthday untuk Helmy & Ira malam ini di KFC Wangsa Maju..Aduhai..dengan tubuh badan macam ini...'bagaimanakan ku mula,dan apakah kata2..'?.Malam ini juga buat pertama kalinya 'Tunjang Saadah',skrip dari Bro Ajami Hashim yang diperap bertahun lamanya tersiar di Cerekarama TV3. Sebagai rakan seperjuangan aku turut bangga dengan pencapaian Abg Ajami. "At the end..bang..I'm proud of you". Kerana itu aku tak sabar mahu menontonnya malam ini.

INSERT PROMO 'TUNJANG SAADAH'



CUT TO

No comments: